
Półrocze wzrostów Lexusa
Od stycznia do czerwca 2025 roku zarejestrowano w Polsce 8122 Lexusy. To wzrost o 14,9% w porównaniu z pierwszym półroczem 2024 roku.
Zobacz więcej
Lexus ogłosił nawiązanie twórczej współpracy z Markiem Ronsonem, wielokrotnie nagradzanym producentem muzycznym, laureatem Grammy i Brit Awards. Ronson weźmie udział w kampanii z okazji premiery nowego Lexusa LC. Nowy model to flagowe coupe Lexusa, wraz z którym Lexus otwiera nową epokę w swojej historii. Kampania promocyjna z udziałem Marka Ronsona nosi nazwę „Make Your Mark”.
"Mark Ronson to legendarny producent muzyczny, który stoi za wieloma największymi hitami dekady. To najlepszy partner do realizacji kampanii ‘Make Your Mark’. Lexus LC symbolizuje początek nowej fazy w rozwoju Lexusa, która prowadzi do większej synergii między projektowaniem inżynieryjnym i designem. Mark Ronson jest twórcą, który ma ogromny wkład w światową muzykę dzięki niezwykłym występom i współpracy z najlepszymi artystami” – skomentował rozpoczęcie współpracy z Markiem Ronsonem Alain Uyttenhoven, prezes Lexus Europe.
Współpraca z Markiem Ronsonem wpisuje się w dążenia Lexusa, aby tworzyć fantastyczne doświadczenia w dziedzinie muzyki, sztuki i technologii. Tendencję tę rozpoczęła kampania “The Life RX” z udziałem aktora Jude’a Law. Jej punktem kulminacyjnym było wciągające wydarzenie teatralne, które dało możliwość uczestniczenia w stylu życia gwiazd filmowych za kierownicą nowego SUV-a Lexusa.
W ciągu najbliższych 6 miesięcy kampania „Make Your Mark” da klientom i fanom szansę przeżywania wspaniałych doświadczeń na najwyższym artystycznym poziomie.
Od stycznia do czerwca 2025 roku zarejestrowano w Polsce 8122 Lexusy. To wzrost o 14,9% w porównaniu z pierwszym półroczem 2024 roku.
W tych fabrykach produkowane są Lexusy dla polskich klientów
Lexus zaprezentował ósmą już generację limuzyny ES. Prace nad nową odsłoną samochodu koncentrowały się wokół koncepcji „Experience Elegant & Electrified Sedan”.