Dziś otwarte: 8:00 - 19:00
umów jazdę testową
umów wizytę serwisową
Warszawa Żerań
2014.08.26
WILL.I.AM NADAJE NOWY WYMIAR KAMPANII „STRIKING ANGLES” PROMUJĄCEJ LEXUSA NX

Lexus Europe obwieścił nawiązanie twórczej współpracy ze światowym artystą, innowatorem
i muzykiem występującym pod pseudonimem will.i.am. Ten uhonorowany nagrodą Grammy artysta w ramach kampanii „Striking Angles” reklamującej nowego Lexusa NX będzie promował jego prowokacyjną stylistykę i rozwiązania techniczne.

W ten sposób zapoczątkowana zostaje unikalna współpraca pomiędzy światami muzyki, stylistyki i techniki. W jej ramach will.i.am zaprojektuje własną limitowaną edycję modelu NX – średniej wielkości SUV-a o ostro wystylizowanych liniach. Wystąpi również w reklamach telewizyjnych, które pojawią się w późniejszym okresie tego roku.

will.i.am stwierdza: „Cokolwiek robię, staram się, by było to spektakularne. Pragnę wprowadzać nowatorskie zmiany i rewolucjonizować, i nie inaczej jest z moją współpracą z marką Lexus w projekcie Striking Angles. Inspirując się łączącą nas filozofią designerską wspólnie wykreowaliśmy wieloaspektową kampanię reklamową, która zakwestionuje stylistyczne konwenanse i wyjdzie naprzeciw ludzkim fantazjom.”

Na dobry początek tej współpracy pojawi się krótka impresja filmowa, której bohaterami są wokalista i autor piosenek. Impresja ta, będąca wizualizacją ścieżki dźwiękowej „Dreaming about the Future” – po raz pierwszy odtworzonej w ramach autorskiej instalacji Pyramidi, którą will.i.am zaprezentował na londyńskiej wystawie Digital Revolution w Londyńskim Centrum Sztuki Barbican – podkreśla synergię innowacyjności i techniki. W nagraniu tym swój udział ma również brazylijski muzyk Sérgio Mendes. Stanowi ono centralny element sponsorowanej przez markę Lexus immersyjnej instalacji, łączącej cyfrowy i analogowy dźwięk z projekcją obrazu. Elementem tej krótkiej prezentacji filmowej jest również animowana grafika, inspirowana wspólnym zamiłowaniem will.i.am i marki Lexus do kanciastych i spektakularnych linii stylistycznych.

Alain Uyttenhoven, szef Lexus Europe: „Jesteśmy naprawdę podekscytowani perspektywą współpracy z will.i.am. Jego niezwykły talent projektancki i innowacyjność, w połączeniu z niewiarygodną kreatywnością czynią go idealnym partnerem dla naszej kampanii Striking Angles, promującej Lexusa NX.”

jazda testowa
zapisz się